Quantcast
X
X
Go to page: of 1687 |   Previous  |  Next |  Last
The Wanderlust
The Wanderlust
Joined:
Sep 2006
Posts:
7,133
Feedback:
Listings:
Location:
NYC
Tablo.:
Man who cares if she wears a push up. Doesn't change the fact she's
Click to show pictures

material and
Click to show pictures

-able and has a great voice. Nuff said lol

I don't disagree with you on that. I think Hyorin looks even cuter with black hair. She should keep it like this.

Sone|DAI5Y|HelloCupid



-TheWanderlust-
Forum Master
Forum Master
Joined:
Feb 2008
Posts:
8,475
Feedback:
Listings:
Location:
Seattle
I think G.Na has a pushup too. We must investigate! Everyone to Seoul!

call me andrew
Korean MusicXHeadphonesXAndroid

Bring back the AVYGIFS.
The Wanderlust
The Wanderlust
Joined:
Sep 2006
Posts:
7,133
Feedback:
Listings:
Location:
NYC
Click to show pictures


I know the first picture is a bit covered but look at the last pic, her breasts show through the shirt. I'm leaning towards breast job. KPOP THREAD ASSEMBLE IN SEOUL.
Click to show pictures

Click to show pictures

Sone|DAI5Y|HelloCupid



-TheWanderlust-
Last edited on 6th February 2013 23:39 edited 2 times in total
JUSSBLAZE.
JUSSBLAZE.
Joined:
Oct 2006
Posts:
8,828
Feedback:
Listings:
Location:
California Love. California Dreamin.
^I thought they were natural and she "recently" had a breast reduction. When I say recently, I mean like sometime in 2012. I could swear they are much smaller now...
The Wanderlust
The Wanderlust
Joined:
Sep 2006
Posts:
7,133
Feedback:
Listings:
Location:
NYC
yamuda:
^I thought they were natural and she "recently" had a breast reduction. When I say recently, I mean like sometime in 2012. I could swear they are much smaller now...
Questionable, that second pic I posted looks pretty recent. Time for investigation guys. On allkpop there's news that she denied breast surgery, I didn't read it though.


Sone|DAI5Y|HelloCupid



-TheWanderlust-
Forum Master
Forum Master
Joined:
May 2011
Posts:
3,664
Feedback:
Listings:
Location:
Fairfield,CA
infam0ussteven:
riceeeeeeeeee:
Might go with the 1st 1 but the 2nd 1 is also funny haha

Click to show pictures


Uploaded with ImageShack.us

Click to show pictures


Uploaded with ImageShack.us
AS NANA looks good.

Cute!
Click to show pictures


Wtf?? Suzy is still in HS? I'm scared that I used to look at her, she's jailbait yo!


Dasom is so cute
SNSD YOONA!
AFTERSCHOOL NANA!


Buying DS DB 3 sz 8/8.5 $600


JUSSBLAZE.
JUSSBLAZE.
Joined:
Apr 2005
Posts:
8,717
Feedback:
Listings:
Damn ya'll can do hearts? That makes the possibilities endless. AS NANA >

Rice - Your question is prob answered by now. Yeah I got mine online. It has a checker to see if it's taken or not and then you place an order. Mine took a couple weeks to come. I was riding on "stolen" tags until then LOL.
Formerly M4A1, who was formerly Brian.
Forum Master
Forum Master
Joined:
May 2011
Posts:
3,664
Feedback:
Listings:
Location:
Fairfield,CA
Yup GRMLCK, got all the info I needed but thanks!
SNSD YOONA!
AFTERSCHOOL NANA!


Buying DS DB 3 sz 8/8.5 $600


Last edited on 7th February 2013 02:14 edited 1 times in total
Tech Junkies
Tech Junkies
Joined:
Oct 2007
Posts:
11,118
Feedback:
Listings:
Location:
Land of earthquakes hybrids hipsters
It has begun.

Those new snsd merchandise are on ebay.

---

It's only 8:50am and I dropped $200 already, lolol.
zLaZer_DS:
Well Steven's otaku level is over 9000



Steven.
TechJunkies.
Forever#21.
BRING BACK .GIF AVYS!
It doesn't have to be every time.
It can be one time out of a hundred, but I'd like you to remember me.
Because I'll be there, beyond the 1% barrier.


Eat, Sleep, Breathe ANIME, REPEAT!
Last edited on 7th February 2013 11:49 edited 1 times in total
JUSSBLAZE.
JUSSBLAZE.
Joined:
Oct 2006
Posts:
8,828
Feedback:
Listings:
Location:
California Love. California Dreamin.
Lol... Any word on the new hats? My friend really wants them but I can't find anything on them?
OPTIONS
View Toolbar
View Emotions
Email thread updates
[quote="Tablo."][align=center:398f5a06c9][b]Man who cares if she wears a push up. Doesn't change the fact she's [IMG]http://i1340.photobucket.com/albums/o722/tojohnsmind/GIF/SXYHQHR_zps16b78949.gif[/IMG] material and [IMG]http://i1340.photobucket.com/albums/o722/tojohnsmind/GIF/tumblr_mh3qg7WdA91qagz3wo1_500_zps19851504.gif[/IMG] -able and has a great voice. Nuff said lol[/b][/align:398f5a06c9] [/quote]I don't disagree with you on that. I think Hyorin looks even cuter with black hair. She should keep it like this.
I think G.Na has a pushup too. We must investigate! Everyone to Seoul!
[img]http://4.bp.blogspot.com/-smlVAqIl7l4/TaEbiHM8AnI/AAAAAAAASkg/_zFnY17D_y8/s1600/j1.jpg[/img] I know the first picture is a bit covered but look at the last pic, her breasts show through the shirt. I'm leaning towards breast job. KPOP THREAD ASSEMBLE IN SEOUL. [img]http://www.allkpop.com/wp-content/uploads/2013/02/20130206_gna.jpg[/img] [img]http://static.allkpop.com/wp-content/uploads/2011/04/20110403_gna.jpg[/img]
^I thought they were natural and she "recently" had a breast reduction. When I say recently, I mean like sometime in 2012. I could swear they are much smaller now...
[quote="yamuda"]^I thought they were natural and she "recently" had a breast reduction. When I say recently, I mean like sometime in 2012. I could swear they are much smaller now...[/quote]Questionable, that second pic I posted looks pretty recent. Time for investigation guys. On allkpop there's news that she denied breast surgery, I didn't read it though.
[quote="infam0ussteven"][quote="riceeeeeeeeee"]Might go with the 1st 1 but the 2nd 1 is also funny haha [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/856/2354.png/][IMG]http://imageshack.us/a/img856/1597/2354.png[/IMG][/URL] Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL] [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/29/123123123123124.png/][IMG]http://imageshack.us/a/img29/897/123123123123124.png[/IMG][/URL] Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL][/quote]AS NANA looks good. Cute! [img]http://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/531746_526643420689611_341467635_n.png[/img] Wtf?? Suzy is still in HS? I'm scared that I used to look at her, she's jailbait yo! [/quote] Dasom is so cute
Damn ya'll can do hearts? That makes the possibilities endless. AS NANA > Rice - Your question is prob answered by now. Yeah I got mine online. It has a checker to see if it's taken or not and then you place an order. Mine took a couple weeks to come. I was riding on "stolen" tags until then LOL.
Yup GRMLCK, got all the info I needed but thanks!
It has begun. Those new snsd merchandise are on ebay. --- It's only 8:50am and I dropped $200 already, lolol.
Lol... Any word on the new hats? My friend really wants them but I can't find anything on them?